How to be wow!

Het intermediair staat dichtbij de klant, heeft vaak een lokale functie en de waardepropositie is bijna altijd die van customer intimacy. Toch is er voor het intermediair veel ruimte om de klant nog beter te leren kennen en daarmee de propositie te benutten en de eigen toegevoegde waarde ook in financieel rendement om te zetten. Dit waren enkele uitkomsten van het Trendonderzoek Klantgerichtheid Intermediair 2018 uitgevoerd door Onderzoeksbureau Fred de Jong. Ook bleek dat veel adviseurs hun klantkennis lang niet optimaal benutten. Hoogste tijd om een cruciale vraag te beantwoorden: wat kan een adviseur concreet doen om zijn klantgerichtheid te verzilveren.

De vijfde editie van de Dag van het Topadvies biedt nieuw onderzoek naar wat consumenten daadwerkelijk verwachten van hun financieel adviseur, hoe adviseurs hierop kunnen inspelen en welke stappen adviseurs op de korte termijn kunnen zetten om hun klantkennis en klantgerichtheid te verzilveren. Een vakevent met praktische informatie en concrete tips voor een rendabeler advieskantoor en een hogere klantwaardering. Op de kennis- en inspiratiemarkt vinden adviseurs tools en handvatten voor een klantgericht dienstverlener.

De vorige vier edities van deze vakdag werden door onafhankelijke adviseurs gemiddeld gewaardeerd met een ruime 8.

 

MELD U HIER DIRECT AAN >>

 

 

registratie avg voor evenementen
 registratie avg voor evenementen